I get drunk

Well my first kiss went a little like this;
I said no more sailors and no more soldiers
With your name in a heart tattooed up on the shoulders
Your kiss is like whiskey, it gets me drunk
And I wake up in the morning with the taste of your tongue



Ny favoritlåt på g! Har så äckligt ont i magen, för jag har ätit tårta och sås idag som inte var till för mig, fullt med vanlig mjölk. Ont i magen! Inget tar bort det heller, lyckat! Firade styvfar idag med, hela tjocka släkten var här, lekte med kusinerna + styvbrorsonen. Åh, jag tycker om dem! "Visade" upp klippet vi spelade in som slutarbete i musiken, och fick en kommentar "Jag hoppas du kommer ihåg oss sen?!". Gjorde mig så otroligt varm inombords. För det är så det är, och jag kommer komma ihåg min familj.

L O A D S O F L O V E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0