-15% successfull right now

Jag hatar en-gång-i-månaden-ont-i-magen-och-illamående. Förstår inte varför jag ska bli sjuk varje gång! Måste verkligen ta mig i kragen och fixa en tid hos UM och fixa p-piller... Ingenting jag jublar över, haha.
Imorse åkte min dearly beloved papa till Tyskland. Så jag ska hem till min mor alldeles strax - hon ringer när hon nästan är här. Har precis hällt i mig lite av mormors medicin mot engångimånaden och ja, jag mår mycket bättre nu! Trots att benen är vingliga har jag inte lika ont i magen längre. Jag var duktig imorse med och åt tabletter innan jag åt nutella, så jag slipper få ont i magen för det sen.

Minnesnotering - ta med medicinen till mamma.

Det är solsken ute, kom att tänka på igår när det verkligen var roligt väder! Slänger in lite bilder senare. Hm, ska nog plocka ihop min dator nu . Mor min kommer säkert när som helst. Och juste, min syster ska ha 3 kompisar som ska sova över imorgon. Kommer bli lattjo lajban (eller inte). Kan någon hindra mig från att göra något riktigt dumt!?



-dålig sminkdag, ja till och med jag har det!-

L O A D S O F L O V E



Kommentarer
Natalie

inte ens jobbigt att fixa det (:

boka tid, gå dit, svara på lite frågor, få recept , gå apotek och vips har du tabletterna. Sen är det återbesök varje år då man ber om nytt recept! inte ens ansträngande ;)

2010-06-21 @ 19:54:56
URL: http://unleashedpuppies.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0