Tralalalala

Så, nu sitter jag på min farbrors altan i värmen. Det blåser lite, som jag hoppades på. Kusinen Hugo är på barnkalas, lunch blir det när han kommer hem sen. Lite roligt, har inte träffat kusinerna på sjukt länge, Lovisa har växt hur mycket som helst. Det lilla charmtrollet simmar redan i simskola och fyller tre. Shit vad hon är söt! Syster min gjorde en fläta i mitt hår - hur skönt som helst när det är så varmt.
Nu ska jag nog lägga mig ute på gräsmattan och läsa Eclipse kanske !? Äta mina mentos ?


Kusinerna i julas. Lovisa har växt så mycket och hennes hår har växt ännu mer!

S O L O N G F O R N O W


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0