Tell me everything's allright

Äntligen en dag där det inte finns plats för dagdrömmeri, längtan och andra dumma känslor. Träffade A nere på Kungsmässan, hon köpte supersnygga skor på Raglady, skitfina heels! Sen tog vi en sväng i H&M, skaffade mig själv en ny tunika-klänning och en top med volangärmar. Fika på Espresso House och spana in killen som sommarjobbar (??) där, han tar in disken. Drypande het alltså! Gick runt och kollade lite reor och hittade en ny jeansjacka till moi på Gina. Underbar är bara förnamnet!
Sen bar det hem till mig och vi möblerade om mitt rum, slängde en hel massa skit och dammade lite. Fick nästan dammallergi på köpet, haha. Men det blev superbra, känns inte som att jag bott här länge alls. Ett helt nytt rum.



L O V E .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0