Jamais à toi, jamais mienne, la nôtre jamais.

Efter en fullspäckad vecka ska jag få min fredagssömn - den bästa som finns! Idag har jag iallafall städat mitt rum, nu går det att komma in hit utan att behöva hoppa, ducka och krypa! Var på IKEA med pappa och köpte inte en, utan tre nya hyllor! En som ska stå vid spegeln och två över fåtöljen. Skulle montera ihop en av hyllorna, och misslyckades nästan totalt. Lucky me så lyckades pappa fixa ihop den så den blev rätt.
Jag är inte en händig man...
Jag har också kommit fram till att jag har väldigt mycket kläder. Så mycket att jag skulle vilja ha några fler. Imorgon ska jag och Amanda ut på turné, shoppa heels till henne på Kungsmässan, och sen tar vi kanske tåget till Freeport. Mys!



Annars är jag just nu som ett litet barn på julafton - superglad!

L O V E .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0