Smink och craziness

 

Bjuder på bilderna! Vad jag bjuder på konstiga ansiktsuttryck nuförtiden! Känner mig väldigt glad och sprallig just nu, på riktigt kramhumör jämt! Vaknade vid åtta imorse och tänkte att jag kanske skulle ut och springa innan det blev för varmt. Men jag somnade och drömde mardrömmar till halv tolv och fick lite panik för att det var lite för varmt för att springa egentligen.
Men ut kom jag. Och sprang gjorde jag. Sen sminkade jag mig, efter duschen. Och det blev enkelt, orkade inte lägga ner så mycket tid.
Var nere på Elektronen vid halv fem och såg på när Marcus hade uppvisningsgrej från Musiklägret. Han var jättebra! Filmade lite som jag ska skicka till honom sen.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0