Ein Buch + A lifetime + Musique

HÄR har jag gästbloggat precis, om Meyers nya bok Bree Tanners Andra Liv . För den som är intresserad.

Jag är måttligt lycklig över att behöva jobba denna veckan ut OCH nästa vecka. Är så sjukt trött och lättirriterad. Kanske för att jag inte vet vart mitt sommarlov flyger iväg. Det är bara sex veckor kvar. 3 veckor ska jag jobba (på mammas jobb och med konfirmanderna, så det blir roligt! trots att det är jobb). En vecka ska jag till Skåne med familjen. Sedan är det bara två veckor kvar som jag är ledig.
VART TOG MITT LOV VÄGEN!?!?

Jobbet var sjukt kämpigt idag, trodde det gått en livstid innan det ens hann bli lunchrast. Mer behöver jag inte säga.



When you tell the world you're mine. Jag älskar verkligen den låten.
If God was to describe you, where would he begin? Gåshud .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0