do you know how i missed you?

Hemma efter en ganska (läs: väldigt) hektisk dag. Började med att jag var sen till jobbet, fick hur mycket information de första timmarna som helst, vilket i samband med trötthet blev till huvudvärk. På det blev det sedan att packa en pall med olika kartonger med produkter - vilka skulle dokumenteras. Aj aj aj i huvudet. Lunch, blev så mätt att det värkte i magen. Vid 3 satte jag mig för att ringa runt till apotek. Det visade sig att jag hade felaktig info som jag skulle ringa runt om. Åkte till biblioteket där jag inte hittade böckerna jag skulle ha. Åkte ut med pappa med båten och var så hungrig att jag knappt kunde stå.


 
Och på det så börjar jag bli så genomtrött på allt som folk säger om mig. Jag är trött på alla som pratar skit bakom min rygg och jag är beredd att "göra slut" med dem nästa gång jag ser dem. Hela jag bubblar inuti när jag tänker på det, de gör mig illa. Jag tolererar inte det. Det får vara nog nu.


En trött Erica som försöker vara lite snygg åtminstone .



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0