Some random stuff about cucumbers & tomatoes

Hm. Angående gurkor. De är gröna, och något som stör mig lite är att de inte får ha en viss böjning enligt EUs regler! Är inte det ganska... bisarrt egentligen? Min mamma odlar gurkor på somrarna, och en del av dem blir jättekrokiga(!!) , men är det illegalt då? Lite skumt sådär.
När vi ändå snackar om grönsaker, så kan jag ju säga att min absoluta favoritgrönsak avocado, om det ens är en grönsak. Jag frågade N om det, men hon visste inte. Annars är jag helt och hållet kär i tomater. I alla former. Stora som små. Kalla, varma, grillade...
Grillat... Det godaste att grilla på sommaren är när man grillar sin egen pizza på en sådan stenhäll man lägger på grillen! Det är helt U N D E R B A R T !! Eller när man tar ihop ett litet gäng kompisar, dukar upp en massa saker att grilla, och gör egna grillspett! That i love !
På tal om ingenting, nu ska jag springa och platta mitt hår, snart ska jag på prinsesskalas hos min kusin!


Kommentarer
Draken

ja, advocado är en grönsak...

söt tiara förresten ;)



XoXo Draken <3

2010-01-14 @ 21:18:42
URL: http://tekutokimiku.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0