Some day, some weekend, some things to do!

Nu kom man precis hem, från pannkakskyrkan! De två överbegåvade bröderna var där, jag känner mig som en liten fluga bredvid dem... Satt nästan och grät för att de var så bra, jag börjar undra vad tusan de gör kvar här , när de lätt skulle kunna vara i typ... USA och lansera skiva efter skiva och ta alla tjejernas hjärtan med storm. Som de gör här, hehe ;D

Såg på Spirit-hästen från vildmarken förut. Alltså, visst är den lite taskig tecknad på hästarna, men historien, I LOVE. Jag har blivit kär i soundtracket till filmen, på engelska, med Bryan Adams. I LOVE.

Imorgon tar jag och N tåg & buss till Ester Mosessons gymnasium, på kvällen blir det Rockkarusellen där jag ska sitta i jury! Söndag blir lugn, ska ta bussen ut till mormor och morfar, hjälpa dem med deras dator och bara ta det lugnt. För en gångs skull. Funderar på vilken låt jag ska göra härnäst och lägga upp på youtube... Några förslag ?




Kommentarer
Draken

Without you med Hinder är en kalasbra känslofylld låt som jag gärna ser en cover på! :D <3

2010-01-16 @ 13:10:36
URL: http://tekutokimiku.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0