Onormala icke-tönt

Jag och N skulle egentligen till Kompetenscentrum idag vid 4. Men vi tog ganska fel, det var CV-skrivning för vuxna. Vi är vaddå, femton bast?! Vi platsade inte, så vi tog in på grannen Hemköp och N köpte middag; chips. Gullig som hon är pressade hon i mig x antal av de chipsen.

Sen går en lila mössa förbi, och vi skriker efter den. G kommer och joinar oss ett bra tag. Jag kastade sten på honom , och han lekte fin flygplatssignal och ropade ut olika saker om personer som gick förbi. Skrattade så jag trodde jag skulle dö. Sen gick N hem , jag och G skiljdes inte åt förrän min kära mormor kom och hämtade mig . Men det var kul.

Kasta sten i trappan utanför Hemköp! Mycket nice, pepol!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0