Om precis dig

om jag skulle våga berätta för dig
precis hur många gånger jag tappat bort
mig själv i dina ögon

eller hur många ögonblick jag inte velat sluta
lyssna på din röst ditt skratt får
mitt hjärta att hoppa i bröstet

om jag bara visste vad jag måste
göra för att du ska tycka om mig
precis så mycket som jag tycker om
dig för du är så vacker så att det inte
finns något annatn är du verkligen skiner

Du sätter stjärnor på skam



Svenskalektion = det här . & den är faktiskt till en speciell person , som slänger med sin lugg då och då och matchar sina kläder så jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0