I will tell the story,

Jag måste bara säga ett gigantiskt TACK till alla som var med på lägret i helgen! Helt underbart var det, har inte skrattat så mycket på länge!



Den som älskar liver och vill ha goda dagar,
han skall avhålla sin tunga från det som är ont
och sina läppar från svekfulla ord.
Han skall undvika det onda och göra det goda,
han skall sträva efter att hålla fred.

1 Pet 3:10-11

Imorgon är det åter till vardagen, tillbaks till verkligheten... Hur lite man än vill det. Läxor, prov, skumma ex-vänner som verkar hata en mer än pesten, älskade vänner som verkar älska en vad man än gör, tillvaro, kärleksbekymmer, glada stunder och ledsna stunder.

Idag åkte vi hem från lägret, sedan jag kom hem jag Tim Hughes gått nonstop på spotify hemma hos mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0