He saves

Förvånande nog så tänkte jag, det första jag gjorde när jag vaknade, att vilken tur jag har som har ännu en dag att leva. Jag kunde lika gjärnat ha dött inatt av någon anledning. Men jag fick en ny dag! Visst, det är kallt så skinner vill vända sig ut och in, och visst, jag längtar så det värker i mig till våren, skinnjackor, tunna skor och varmt solsken.

Idag ska jag tjäna pengar, plocka papper eller vad det var jag skulle göra. Också det, det är så awsome att jag har fått det jobbet, att jag ska få tjäna pengar! De där pengarna, som kommer bli kanske dryga 500:- ska sparas till konserten i mars.



På fredag rustar jag mig för middag hos en vän och senare ner till pannkakskyrkan! På söndag ska jag och några stycken spela i kyrkan. Längtar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0