Finding something new, today; msn.com

Åh, vad jag älskar måndagar! På något sätt verkar jag få fler kramar på måndagar, än tex torsdagar. Alex x2, Hampus x2, Emma x1, Theo x3 typ, Anita x2, Amanda x3, Natalie x4, Michel x2, Jonas x2, Rickard x1, Aki x2... RICKARD, varför bara x1 ? :o
I alla fall , jag se tydligen ut som en (söt) mus i mina fina geek-glasögon som jag köpt på Ruthmfl. Jag tar det som en komplimang, om någon undrar.  Var först i skolan, sen gick jag försiktigt (för att inte halka) till sjukgymnastiken. Jag vet nu att jag inte är rörlig-kylskåp, utan överrörlig , vilket chockade mig något enormt. Fick övningar att göra, som jag ska göra nu. Lunchade med papi, tillbaka till skolan och blev halvt mobbad av Hampus och Filip. Det är inte snällt att inte låta mig in i mitt skåp, killar ;) Efteråt gick jag med Alex, Hampus och Filip till Kmässan, och sedan gick jag för att möta Natalie och Amanda. Hämtade några böcker på biblioteket.
Konfirmationsfaddrarna för Kungsbackas konfirmander är bäst, villle bara säga det. Och snyggast, helt klart. Jag utgör en av åtta stycken.
Jag är väldigt duktig som fadder, jag trillar ner på golvet från en stillastående stol, eller sätter mig på en stol jag tror finns bakom mig men som står en bit till höger om mig. Trillar ner på golvet och skrattar som en galning, och blir skrattad åt. I alla fall, jag hade kul och trillade, och gladde många andra också.
I alla fall, vet i alla fall en som ska på Pannkakskyrkan på fredag :D


Kommentarer
Aki

HAHAHAH XD



Du är så söt. Men men men. Du kommer på onsdag va? :O

2010-01-26 @ 12:37:52
URL: http://kattfisk.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0