Ever forever, mitt hår var riktigt snyggt !

Världens bästa sömnmedel heter varm-mjölk-med-honung. Jag har börjat dricka det varje kväll nu , någon timma innan jag går och lägger mig. Tro det eller ej, men jag sover bättre än Törnrosa skulle ja gkunna påstå, haha. Min syster tycker jag är skum som dricker varm mjölk om kvällen.

Jag satt nyss och tänkte tillbaka på det året jag konfirmerade mig. Vad kul vi hade! Konfirmationskortet vi tog är nog det bästa kortet som någonsin tagits på mig, efter att jag började högstadiet. Jag ler stort, mitt hår hade aldrig varit i bättre skick, hade en kåpa i bästa storleken och jag var så lycklig så jag ville explodera.
Egentligen, om jag ska vara ärlig, skulle jag vilja göra det igen. Har aldrig känt mig så älskad som efter konfirmationen.



Kommentarer
energyy (:

håller med dig totalt med konfan, seriöst, jag tycker jättesynd om dom som inte konfimerade sig :(

men puss på dig :D<3

2010-01-27 @ 23:35:17
URL: http://metrobloggen.se/almazzi


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0