Vit update

Nu blir jag snart fullkomligt galen. Det snöar, igen. Utanför min ytterdörr har det lagt dig en decimeter nysnö. Me not like. Men det är väldigt fint när det snöar ändå. Ett minus är ju att jag ska gå och handla jäst och bakchoklad vilken sekund som helst - i detta vädret! I alla fall så ska jag möta Amanda däruppe, hon kommer med bussen, och vi ska baka Cinnamon Rolls , amerikanska versionen på svenska kanelbullar. Det kommer bli underbart.
Kanske fixar vi lite te och myser med nybakta bullar i soffan till en fin film!? Who knows.



Senare ska jag och Amanda ner till Skansen och leka med barnen, kanske försöka ta mig till Ungdomshuset Elektronen .

Later!


Kommentarer
Draken

ISCH! SNÖ FIFAAAN!

2010-02-25 @ 23:16:27
URL: http://tekutokimiku.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0