talk to me , i am not deaf ; write to me , i am not blind

Alla gånger jag träffar en kille så tar jag alltid ungefär en halv dag när jag inte hör av mig, för att se om han ens skulle bry sig om att jag inte skrev. Det gör jag just nu , ett sms på hela dagen. Men ingenting. Ingenting på sms , ingenting på msn , ingenting på bilddagboken.  Vad ska jag tolka det som?
Jag tolkar det som jag alltid tolkar det : Han är inte intresserad . Om han vill ha mig , så får han kämpa lite för det. Så jobbigt är det inte att ta kontakt med mig. Hur lång tid tar det att skicka ett "hej" på sms ? Tjugo sekunder?



Om jag ens ska orka bry mig om killen ifråga tänker jag inte bara ge och ge och ge , jag vill få lite också.
Så länge jag är singel och fågelfri tänker jag göra vad jag vill - med vem jag vill.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0