Söta saker i massor efterlyses !

Sängkläder ska vara söta . End of story. Jag blev väldigt ledsen när pappa sa att påslakanet till detta örngottet är typ 1 meter kort .... Denice höll med mig om att sänkläder ska vara söta. Jag skulle vilja gå in i en butik med sänkläder och verkligen shoppa! Allt från randiga påslakan till sådana med små små rosor på. Och självklart ska allt vara vitt! Inget är så fräscht som vita påslakan att sova i , tycker jag. Helst skulle jag vilja sova i ett vitt klassiskt sidennattlinne. Men ett sådant har jag inte direkt råd att köpa....



Förresten , någon som vet vart man får tag i übersöta sängkläder? Jag vill veta !

Natten!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0