Somtimes i need to get away

Shit. Pannkakskyran igår var... tråkigt och deprimerande. Skulle kunna skriva mycket mer om igårkväll , men med risk för irriterade vänner/bekanta/människor så håller jag nog fingrarna i styr.
Just nu ser jag Shrek , och funderar på att gå ner och göra en sats chokladbollssmt till mig själv. Istället för ben & jerrys . Tror inte att konsum har bj , och om de skulle ha det orkar jag inte gå upp till konsum . Latmask.



Lovet kanske blir härligt i alla fall . Bara ligga hemma , sova till två varje dag , och sen på onsdag - fredag ska jag jobba . Det kommer få mina eländiga tankar att försvinna för ett tag hoppas jag . Annars ska jag baka massor . Se på massa film .


Kommentarer
Jin

du får la.. orka in till gbg med en vän då under veckan? :3

2010-02-14 @ 05:02:14
xXDownOnYou

Saknar diiiig <33

förlåt för att jag inte kan vara med D:

2010-02-15 @ 20:51:04
URL: http://weinenschatten.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0