Some random stuff !

Jo visst var det ett tag sedan jag bloggade . Men jag har haft fullt upp! Killar till höger och vänster... nej jag skojar bara! Just nu sitter jag på biblioteket med N och vi har kul åt random primitiva varelser . Lite små kul sådär. I helgen ska jag spela in en ny låt, om jag kommer på vilken jag ska spela in vill säga.
Mina skor gick sönder idag! Visst, det var uggs , men de är de varmaste skorna jag någonsin haft på mina fötter. Jag och pappa åkte istället bort och köpte mig ett par snörkängor och ett par nya uggs . Imorgon ska det ju bli snöoväder igen , me not like!
Nu kurrar min mage , vi ska hitta någonting att äta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0