Kortfattat

Vaknade med huvudvärk. Gick ner till kungsmässan med syster och köpte julklappar till mamma för 700 , en klänning & bh till syster för 540 (allt på pappas konto) och : en tunika, bh och klänning till mig för sammanlagt 278 kronor. Jag är brilliant och skitbra på att handla på rea. Fick skjuts hem , kämpade med att göra trillingnötter. Och sen gjorde jag inget mer.
Alltså , nötpralinerna var ju så sjukt jobbiga att göra, för vi hade varken färdigknäckta eller färdigskalade hasselnötter hemma, så jag fick knäcka, rosta och skala själv. Vilket slit! Men jag hoppas de blir goda, de står i kylen och stelnar. Så imorgon blir det att provsmaka!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0