Jag har julstämning



Har haft julstädning på mitt rum idag = jag plockade fram alla mina tomtar och min ljusstake . Här blev riktigt mysigt. Städade lite bland mina gamla anteckningsblock och hittade en massa fina citat som jag skrivit ner någon gång. Vet inte om jag själv har kläckt dem , eller vem som har sagt den i första hand. Typ :
"Jag var så rädd att förlora dig att jag blev den förlorade och du blev den som förlorade mig."
Eller
"If I should dance all love our of my body, I'd have to dance untill my last breath"


Kommentarer
louise

godmorgon!

super fin blogg du har :)

hoppas du får en super bra dag

kram♥

2010-12-05 @ 11:46:48
URL: http://vmoslouiise.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0