Fy fan

Vi hade sagt att vi skulle köpa iPhone till mig nu till jul. Det enda jag egentligen önskar mig är en iPhone , men jag har ju fått dra till med andra grejer för att alla verkar tycka det är tråkigt att ge bort pengar . Och jag accepterade det. Nu ändrar pappa sig och säger att jag får köpa den till min födelsedag, för att jag vill ha den så mycket & försöker se till så han kollar upp hur jag kan köpa en. Jomenvisst , tack och varsågod , han gör sig mindre och mindre förtjänt av min tillit.


Kommentarer
Sandra

hej !



du kan få köpa min i phone 3gs , inga repor & med displayskydd,silikonskydd & display spray t skärmen (:



2010-12-15 @ 11:45:47
Elina

Jättesnygg blogg! Allt bra med dig? :)

2010-12-15 @ 22:21:27
URL: http://continuedreaming.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0