SP1H ÄR MYS.

Jag har överlevt första dagen på gymnasiet! Trodde först inte det kunde vara möjligt att jag klarat mit helskinnad ut därifrån, men det gick riktigt bra! Nästan för bra! Uppropet gick smidigt, vi samlades i kalssrummet och jag kände mig helt lugn. Vi speed-dejtade, åt lunch, sprang omkring och försökte få koll på alla block på Aranäs... Gick en poängpromenad, kollade biblioteket och slutade.
Sen mötte jag och Amanda min far i innerstan, så han skjutsade oss till Freeport där vi köpte varsitt serum till våra fina hår, jag hittade en stor superdupermysig tjocktröja på Björn Borg för 349 kronor. Ska nog tvinga dit Amanda någon gång snart och köpa den. Supermysig att ha med bara leggins, mmmh! Sen åkte vi med bussen hem till moi och slappade vid tv'n.
Imorgon börjar jag 10 , I ADORE SOVMORGON. Vid ett ska vi möta Amandas klass på kubb, blir spännande! På fredag blir det plugg efter schema, undrar hur det kommer gå, hm!


Jag har blivit kär i ordet "mys" i olika böjningar, mmh!

LOVE.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0