Ska vi gå till sjön?

Vi kom till Helsjön imorse vid halv tio. Fika, lektioner, lunch, fritid, musikstund, middag, fritid.... Den sista fritiden idag var ju helt galen. Jag och Amanda bestämde oss för att gå lite vid sjön, där några av killarna skulle bada. Så vi gick där och helt plötsligt blir vi omsprungna av dem, de ska hoppa från ett högt högt hopp! Så där stod jag och Amanda och såg på hur dessa (enligt mig galna) killar ta sats på den såphala bergsutsatsen och sedan susa genom luften i typ två sekunder innan de slog i vattnet. Det jag var mest orolig för var att de skulle hoppa fel. Man vet ju aldrig.
Nu väntar en lekstund med Marcus & Hanna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0