MOA

Just nu sitter jag i MOA's fina väntesoffor i typ snidat stål och väntar på Alex som ska få  ny frisyr! Lite kortare, lite lättare, det blir säkert supersnyggt! Just nu ser hon dock ut som ... jag vet inte vad med håret fram i ansiktet. Inte så vackert, men den blir det med säkerhet en hiss!
Som vanligt, när vi ses, tog vi en runda kring Gina. Slutade med att jag kom hem med ett par nya jeans från rean och en fin rutig skjorta. Bilder kommer senare!


Min sjukt sjukt sjukt sjukt vackra vän!

Vi pratade lite om mitt hår, och jag ska nog låta det växa ut så det blir lite mer hellångt. Blir väl en hel del höga tofsar framöver. Dagen till ära har jag en hög hästsvans och luggen bakåtstruken. Fick komplimanger från Alex mor! Blir så glad när jag får komplimanger om mitt hår eller smink. Jag siktar på lite Sarah Jessica Parker / Carrie i SATC 2 hår... Men det blir säkert bra när jag kommer dit!

L O A D S  O F  L O V E .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0