Lord, I wish it wasn't so

Det är redan kväll! Hela helgen har gått väldigt långsamt , och jag började fundera på om jag ens var i skolan tre dagar förra veckan. Känns rätt långt bort nu, blir skönt att gå tillbaks dit och tvinga in mig i rutinerna igen. Amanda har jag inte hört från på hela helgen typ, men hon har säkert haft något kul för sig! Jag har legat hemma på mitt rum och vilat ut mig, sett på hysteriskt mycket film, ätit snacks och godis... Vilat, och jag känner mig fit for fight! Frågan är om jag känner mig lika redo imorgon bitti?
Jag vet inte vad jag ska ha på mig imorgon. Jag vill ha tröjan från Björn Borg!


Helt utan smink, utan linser, utan betänksamhet, utan sällskap, utan vackert hår. Snyft.
Jag vill ha nya glasögon!

LOVE



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0