Bläääää

Jag vet att jag säger det här ofta, och jag menar det: Jag är så trött på att vara singel! Skicka hit någon gorgeous så jag slipper känna mig så ensam när folk snackar om sina pojkvänner/flickvänner... Eller när man ser film eller tv typ när ett par kysser varandra i spöregn. Jag vill också ha det så. Men jag vet ju samtidigt att ju mer man vill ha det, desto säkrare är det att det inte kommer hända! Så jag borde egentligen satsa på att göra mig skol-klar, satsa hårt på att göra mig så snygg som möjligt och koncentrera mig hårt på träningen. Vilken inte går så jättebra just nu, när mina shorts är i tvätten och pappa vägrar tvätta en 30-graders tvätt. Suck. Hans fel att jag har gått upp ett kilo.
Imorgon blir det att chilla med Amanda. Köpa lite snacks och läsk för 5 dagarslägret , snacka mängder som vi brukar och bara ta det 100% lugnt. Låter som en typisk wingwoman-offmarket-dag. Wonderful.

L O V E



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0