Beduiner gillar kladdkaka



Jag måste nog ha tillåtelse att säga att Amanda är jätteseg ibland, haha! Jag älskar henne ändå, men hon är seg haha. Om hon inte skulle vara seg på morgonen skulle hon inte vara Amanda. I alla fall, den tösen ska sova hos mig inatt och vi ska peppa inför första dagen på Aranäs imorgon! Jag har som mål att gå och lägga mig vid elva. Frågan är hur vi ska kunna sova vid elva, haha. En ännu större fråga är hur jag ska få upp henne imorgon bitti! Ska kidnappa Josefins nummer så vi kan ringa henne imorgon. Det här kommer bil woooonderful . Förutom att jag inte hinner tvätta bort en blåbärsfläck från mina jeans som jag fick när vi gömde oss i skogen på lägret.

LOVE


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0