You can have what's left of me

What do i have to do to make you love me, the way i love you? What do i have to do to make you care? What do i do when i wake up and find you're not there? What do i have to do to make you want me? What do i have to do to be heard of you? This has become more and more absurd.

Hur svårt kan det egentligen vara att bara få kontakt med honom igen? Jag har testat så många efter honom, före honom med, men jag får honom inte ur min skalle . I september, då är det ett år sedan jag sist hade honom. Jag vill ha honom igen. Nej, wrong spoken, jag vill att han ska vilja ha mig som sin egen. Med glädje hade jag böjt mitt huvud och gjort allt han vill att jag ska göra. Vad som helst.
Men varför ska det göra så ont att inte bli sedd? Att inte kunna ge bort all den kärlek man har?


Kommentarer
xXDownOnYou

Erica lilla gumman då .. <3

Inget jag säger ändrar hur det är eller får honom att inse fakt men.. du måste liksom fortsätta iallafall för du kan inte hålla på och deppa över honom 4-ever. Det finns annat. Bättre <33

2010-04-05 @ 22:26:22
URL: http://weinenschatten.blogspot.com
erricuss

Natalie , jag ska berätta för honom , det lovade jag Amandou igår . Och jag ska inte deppa över honom för alltid, men nej det finns inget bättre. Inte som jag vet i alla fall ;) <3

2010-04-06 @ 18:09:19
URL: http://ericuss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0