Wish we could start all over

Jag känner mig så extremt duktig idag . Idag har jag bockat av fyra grejer på min "att göra lista": städa garderoben, dammsuga rummet, tvätta sminkpenslar, ställa upp lådor på vinden. Det har verkligen fått mig att inte tänka på Mr. Right som jag oturligt nog inte har (& jag är säker på att han är rätt, har man fått hjärtat i halsgropen i snart 1 år av att se honom, är han inte Mr Right då?). Kvar är att måla om naglarna, jobba de följande 3 dagarna samt sluta äta godis.

Idag är sista dagen jag får äta godis . Jag tycker egentligen inte ens godis är gott längre, men vem kan sluta tycka om choklad?! Så jag sitter och suger på en chokladbit while writing. Det skulle jag också behöva göra, skriva. Har en underbar idé i skallen som jag längtar efter att så skriva ner. När jag har en egen dator vill säga , som ingen kan och får lov att snoka igenom.
Nu väntar nagelvård till den här låten!
(på tal om Alice in Wonderland : hon som spelar Alice är sjukt lik min kompis Hanna i Jönköping!)


Kommentarer
Draken

Choklad är (en av) guds gåva(or) till människan (den andra får du inte veta förrän du är lite äldre ;))

städa är bra! det borde vi med göra >_>

2010-04-05 @ 17:42:04
URL: http://tekutokimiku.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0