Phobic disorders

Ny design på bloggen! Mycket ljusare och gladare tycker jag. Den gamla var så... mörk på något sätt. Jag gillar ju det ljusa.
Jag tänkte att jag skulle skriva av mig mina fobier. Ganska löjliga är de. Men här kommer de i en bildfil och en förklaring under!



Höjder . Tänk hur långt det är att trilla. Och trillar/faller gör jag ... ganska ofta.
Allt som surrar . De sticks eller bits. Ser hemskt äckliga ut, är irriterande. Och ja... de är läskiga.
Broar och spiraltrappor . Samma som med höjderna. Broar: Om jag trillar igenom kommer jag få panik och kanske drunkna. Spiraltrappor  långt långt att falla. Det gör ont också.
Sjukhus . Det luktar konstigt, folk dör där, folk är sjuka (glömde skriva att jag har lite av en bakterie och sjukdsomsskräck), elaka läkare och sjuksköterskor, vassa föremål...
Nålar och sprutor . Jag sticker mig på nålar. Sprutor gör sönder min hud och de gör ont. Får mig att vilja gråta och gömma mig under en sten forever.
Att inte vara älskad . Tänk att inte vara älskad av någon? Gud, yes han finns alltid kvar. Men man kan inte bara leva på Gud. Man måste ha medmänniskor också.
Monster under sängen . Behövs någon förklaring? Något som jag haft sedan jag var liten.
Döden . Jag vill inte dö!! Jag vill leva!!
[vold-tä-kkts-män] . Alltså, våldtäcktsmän.

Later!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0