The basic look is thumbs up

Jag var och köpte nya Vecko Revyn idag med mina kryckor, och läste i ett uppslag att de flesta killar tänder på:
Jeans (inte leggins, utan jeans som sitter snyggt över rumpan), nytvättat hår som doftar ljuvligt, sexiga spontana sms, en basic look (dvs typ vit top/linne, jeans och utsläppt hår), naturligt mjuka och fylliga läppar, flirtigt flörtande, vårdade händer och naglar, självsäkerhet var nämnt minst 20 gånger, tränad rygg, dans och lite självförtroende.



Lite besviken blev jag på mitt horoskop de 2 närmsta veckorna, deras horoskop stämmer alltid på mig, så ja.
"Väduren, Trots att tempot blir ganska lågt har du hela tiden saker som du måste ta tag i. Dina lediga stunder blir få och detta gör att det blir ont om nöjen, och kärlekslivet blir ljummet större delen av tiden. Organisation och planering hjälper lite men mest behöver du en stor dos tålamod."
Bådar inte gott någonstans.



Gick in på cubus och hittade den här underbara tunikan , så fort min fot är frisk igen ska jag dit och köpa den!

Later!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0