On my way back to track

Åh, idag var en toppendag! Känner mig tillbaka på banan, trots att jag har pestont i foten. Det är nästan äckligt så ont den gör. Alex och Hampus kom på besök innan skolan, lockade As hår , det blev superfint! Estetiskt var roligare än på länge. Det blir ett solo för mig på Circle of Life och Strangers Like Me med bandet och kanske den andra Erica med.



Lite kul, det enda sminket jag hade på mig idag var puder och concealer, ingen mascara och eyeliner. Ingen kajal och ingen ögonskugga. Känder först lite läskigt, sen glömde jag faktiskt bort att jag var såpass osminkad. Men det kändes skönt ändå, kände mig supersnygg ändå!

På biblioteket


Hemma o pluggar kemi!


Later!



Kommentarer
xXDownOnYou

Erica gillar ordet Ändå xD <33

2010-04-28 @ 20:57:41
URL: http://unleashedpuppies.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0