Close your eyes - it will be fine !

Hm . Det är väldigt sent kom jag på nu . Men nej , jag ska inte ge upp bloggen! Ledarträff på skansen idag, mycket trevligt! Lekte och snackade lite, åt massa god Thaimat och såg sen en film om Martin Luther . Kul vart det i alla fall! Jag och min älsklings-amanda har halvt bestämt att vi ska åka till Åh Stifts- och konferensgård i sommar 5-11 juli. Helt gratis om man jobbar lite på gården. Helt underbart kommer det bli!

Imorgon är det Pannkakskyrkan igen. Men istället blir det att ligga hemma i soffan med älskadeälskade-natalie och se på film istället med en (antagligen) gigantisk skål med popcorn . Orkar inte träffa dem nere på pk imorgon , har ont i magen bara jag tänker på det... Pannkakorna får Marie steka , lite ovant för henne kanske eftersom jag stekt alla i typ...... 6 gånger nu ?
Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0