12-21-12 Day of Doom?

"Doomsday is family day." - Marge Simpson , The Simpsons Movie.



Jag såg precis 2012 med N och shit den är hemsk. Ännu en gång ber jag henne om ursäkt om jag brutit några ben i hennes hand, kramade den så hårt att hon inte fick blod i fingrarna typ. Liksom tänk om det händer? Eller som typ i I am Legend. Jag vill inte dö!!! 
Jag hatar verkligen sådana filmer, vet inte varför jag sätter mig och ser dem ändå. Dokumentärer är härliga dock. Jag är nog släkt med mormor - hon kan inte se något annat är barnfilm för allt annat är så hemskt . Yep...

Later!


Kommentarer
xXDownOnYou

VI KOMMER INTE ATT DÖ LILLA VÄN!!! <3

min hand lever! tack och lov!

2010-04-23 @ 23:08:12
URL: http://Unleashedpuppies.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0