New years eve incoming tomorrow !

Oo , imorgon är det nyårsafton. Sista dagen (&natten) jag får äta godis. Okej , undantag på fester och högtider. Vet inte en om jag får pengar för det, men strunt samma. Blir förhoppnignsvis smalare , hehe. Har knåpat ihop lite nyårslöften, som jag tänkte dela med mig av, typ .

Godislöftet (suck)
Lägga undan minst 100:- /månad för att spara
Få minst 280poäng i slutbetyg (!!)
Vara mer spontan, och kanske börja träna
Bli sommar snygg, öh
& samtidigt ha ett läckert sommarjobb
Sjunga så jag storknar,
& spela in fler låtar
Kanske band är att tänka på?
Tro mer på mig själv och vara glad,
Samtidigt som jag ska ha kul dygnet runt
Inte deppa över småsaker och människor man kände en gång
Tokio Hotel-konserten, peta på Tom, ta en massa bilder och skrika osm en galning!
Spara ut håret till sista revbenet
Inte tona/färga håret förrän det innan gått ur

Nu blir det att se film med syster :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Erica

och hennes tusen sätt att överleva.

RSS 2.0